medyauzmani.com

ABD fast food zinciri Chipotle’ın Birleştirme kampanyası erken sona erdi

Kripto tarihinin en önemli teknik güncellemesi olarak kabul edilen Ethereum Merge yükseltmesi, 15 Eylül’de başarıyla tamamlandı. Bu gelişme ile; Ethereum ağı resmi olarak bir “İş Kanıtı” modelinden çok daha az güç tüketen ve daha verimli olduğu düşünülen bir “Kanıt Kanıtı” modeline geçti. Yükseltmenin Ethereum ağındaki güç tüketimini yüzde 99,95 oranında azaltması bekleniyordu. Öte yandan dünyaca ünlü Amerikan fast food zinciri Chipotle, birleşmeyi kutlamak için “Proof Steak” adlı bir kampanya başlattı.

Söz konusu kampanya kapsamında Chipotle’ın müşterilerine Ethereum üzerinden satın alınan yemeklerde yüzde 99,95 indirim sağlayacağı belirtildi. 20 TL’ye kadar olan yemek siparişlerinde indirim kullanılabilir. Ancak kampanya, müşterilerin 20.000 $ değerinde mal satın alarak hedef sınıra hızla ulaşmasının ardından 29 Eylül Perşembe gecesi erken saatlerde sona erdi. Normal şartlar altında kampanyanın 4 Ekim Salı gününe kadar sürmesi planlanıyordu.

Chipotle, kampanya için Flexa ile ortaklık kuruyor

Öte yandan; Chipotle, söz konusu kampanya için dijital ödeme hizmetleri şirketi Flexa ile işbirliği yaptı. Flexa tarafından desteklenen SPEDN uygulaması, kullanıcıların ödeme için dijital hediye kartları oluşturmasına olanak tanır. Satış sırasında Chipotle çalışanları hediye kartlarını oluşturulan QR kod formuna okuttu.

Meksika yemeği satan popüler fast food zinciri, bu yılın Haziran ayında kripto para biriminde ödeme kabul etmeye başladığını duyurdu.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın