medyauzmani.com

Hugo Boss, NFT koleksiyonunu piyasaya sürdü

Moda devi Hugo Boss’un genç giyim markası Hugo, küresel yenileme planlarının bir parçası olarak NFT ‘Imaginary Ones’ projesinde iş birliği yaptığını duyurdu. Mevcut ortaklıkta ürünlerini “metaverse”e taşıyacağını açıklayan şirket, müşterilerine kapsamlı ve 360 ​​derecelik bir “metaverse” deneyimi sunacağını kaydetti. Ayrıca “Embrace Your Emotions (EYE)” adlı NFT koleksiyonunun 1.001 3D animasyondan oluşacağı ve Kasım ayı başlarında piyasaya sürüleceği de doğrulandı.

Aktarılan detaylara göre; Imaginary Ones yayınladığı resmi açıklamada, grubun amacının herkesi duygularıyla bağlantı kurmaya teşvik etmek ve olumlu ya da olumsuz tüm duyguların kucaklanması gerektiği mesajını paylaşmak olduğunu belirtti. Bununla; Duyguları hissetme ve ifade etme özgürlüğü, zihinsel sağlığı ve genel refahı büyük ölçüde iyileştirecektir. NFT satışlarından elde edilecek gelirin “Ruh Sağlığı Bilen Gençlik (YAM)” adlı hayır kurumuna bağışlanacağını belirtti. Şirket, 360 derecelik metaverse deneyiminin tam olarak ne olacağını henüz açıklamadı.

Orijinal “fantezi” NFT seti 8.888 animasyonlu karakterden oluşuyor

Öte yandan; 500 kişilik bir listedeki müşteriler, markanın hem fiziksel hem de NFT versiyonları bulunan gömleklerini satın alabilecekler. Her T-shirt benzersiz bir QR kodu içerecektir. Kullanıcılar, bu QR kodunu kullanarak özel bir artırılmış gerçeklik efekti oluşturmak için Snapchat Lens’e yönlendirilecek. NFT sahipleri ayrıca Imaginary Ones ‘stake’ ekosistemine de erişebilecekler.

Paylaşılan diğer bilgilere göre; Orijinal NFT “fantezi” seti, 8.888 animasyonlu figürden oluşuyor. Kitteki NFT’ler minimum 980 $ karşılığında mevcuttur. Gucci, Burberry, Louis Vuitton, Nike ve Adidas gibi diğer giyim devlerinin NFT koleksiyonları başlatarak veya “metaverse” ile ilgili markalara başvurarak Web3 alanına hızla girdiği biliniyor.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın