medyauzmani.com

Volkswagen maç sonrası reklam trafiği artışında lider Yazar Investing.com


© Reuters.

CHICAGO – Dün geceki Büyük Oyun’un ardından otomotiv devleri Volkswagen, Kia, Toyota ve BMW, Cars.com’a (NYSE: CARS) yönelik tüketici ilgisinde önemli bir artışla prime-time reklam çalışmalarının meyvelerini topladı. Volkswagen’in “Bir Amerikan Aşk Hikayesi” reklamı, sitedeki sayfalarına gelen trafikte %394’lük bir artışla listelerin başında yer aldı.

Yılın en çok izlenen spor etkinliklerinden biri sırasında gerçekleşen reklam karşılaşması, otomobil üreticileri için verimli oldu ve her biri Cars.com’daki trafikte üç haneli kayda değer bir artış yaşadı. Kia, “Perfect 10” reklamına atfedilen % 265’lik artışla Volkswagen’i takip ederken, Toyota ve BMW en son modellerini yüksek bahisli reklam alanlarında sergiledikten sonra sırasıyla % 223 ve % 158’lik bir artış gördü.

Cars.com’un analizi, yalnızca genel marka sayfalarının trafik artışları görmediğini, aynı zamanda reklamlarda yer alan belirli araç modellerinin de artan ilgi çektiğini ortaya koydu. Tamamen yeni Kia EV9 elektrikli SUV, reklam sonrası %2,497’lik şaşırtıcı bir trafik artışıyla başı çekti. Benzer şekilde, Volkswagen’in reklamlarında merkezi bir rol oynayan klasik Microbus ve Beetles sırasıyla %4.020 ve %1.307’lik trafik artışları yaşadı. Toyota’nın Yeni Tacoma pikabı ve BMW’nin Yeni 5 Serisi de reklamları yayınlandıktan sonra %1.223 ve %1.008’lik trafik artışlarıyla büyük ilgi gördü.

Site trafiği örüntüleri her bir reklamın yayınlanmasından önceki ve sonraki sekiz dakika boyunca ölçülerek reklamların tüketici davranışları üzerindeki anlık etkisinin net bir resmini ortaya koydu. Cars.com’un pazarlama müdürü Jennifer Vianello, otomobil alışverişi ve araştırması için güvenilir ve tarafsız bir hedef sunan platformla birlikte, Büyük Oyun’un markaların izleyicilerle etkileşim kurması ve harekete geçmesi için büyük bir fırsat olduğunu vurguladı.

1998’de kurulan ve merkezi Chicago’da bulunan Cars.com, ayda yaklaşık 30 milyon pazar içi tüketiciye hizmet veriyor ve kendisini otomotiv pazarı ihtiyaçları için en iyi hedef olarak konumlandırıyor.

Bu rapor Cars.com Inc. tarafından yapılan basın açıklamasına dayanmaktadır.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın