"Enter"a basıp içeriğe geçin

Meta ve L’Oréal’in Web3 girişimlerinde işbirliği

ABD merkezli teknoloji devi Meta, Fransız kozmetik şirketi L’Oréal ve Fransız işletme okulu HEC Paris ile yeni bir işbirliği anlaşması imzaladı. İşbirliği kapsamında “metaverse”de yaratıcılığı geliştirmeye yönelik bir startup hızlandırma programının destekleneceğini belirtti. program; 3D içerik üretimi, artırılmış gerçeklik (AR), sanal gerçeklik (VR), avatar oluşturma, metaverse kullanıcı deneyimi, ‘avatar’ ekonomisi ve metaverse ve Web3 ile ilgili diğer alanlarda uzmanlaşmış girişimleri desteklemeyi hedeflediğini belirtti. Ayrıca programa en az 5 girişimin katılacağı da doğrulandı.

Aktarılan detaylara göre; Paris’te “İstasyon F” adlı bir girişimin kampüsünde gerçekleştirilecek projeye Meta ev sahipliği yapacak. Ocak-Haziran 2023 tarihleri ​​arasında gerçekleştirilecek programda, proje başvuruları arasından seçilen yatırım firmaları yer alacak. Bu şirketlere daha sonra Web3 alanındaki danışmanlara ve uzmanlara erişim izni verilecek.

Moda ve kozmetik endüstrisi, son zamanlarda Web3 alanını oldukça fazla benimsiyor.

Öte yandan; Maceracı endüstride çalışmayı hızlandırmayı amaçlayan programlar ve projeler, son yıllarda büyük teknoloji şirketlerinin Web3 alanına yatırım yapmasının popüler bir yolu haline geldi. Bu yılın Temmuz ayında, Amazon Web Services’in Amazon Web Services (AWS) birimi, “fintech” girişimleri için bir hızlandırıcı program için başvuruları almaya başladı.

Öte yandan Meta, bu yılın başlarında moda endüstrisindeki başka bir şirketle ortak olmak için dijital moda şirketi DressX ile ortaklık kurdu. işbirliği kapsamında; DressX’in Meta avatar için farklı görünümler geliştireceğini belirtti. teknoloji devi de; Bu yılın başlarında Balenciaga, Prada ve Thom Browne ile işbirliği içinde bir dijital moda platformu oluşturacağını duyurdu.

Moda endüstrisinin özellikle son zamanlarda Web3 alanını büyük ölçüde benimsediği gözlemlenmiştir. 2022’nin başlarında, Gucci ayrıca NFT SuperRare’in DAO ticaret platformuna 25.000 $ yatırım yaptı. Öte yandan Burberry, kullanıcılara Web3 tabanlı kendi oyununu sundu.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir